torsdag 5 februari 2009

Vem ska jag tro på?

Spotify är verkligen fantastiskt, men jag börjar undra om det verkligen bara har fördelar. För när jag lyssnar på Thomas Di Leva så måste något vara fel. Vad är det som händer egentligen? Lyssna på Di Leva? Jag? Va? Nej, det kan väl inte stämma. Eller?

Håkan Hellström, Laakso, Hello Saferide, Thåström och Dia Psalma har kontrollerat mina högtalare de senaste dygnen. Det var inget oväntat, förutom det sistnämnda, kanske. Men Di Leva däremot, är så chockerande att jag själv inte riktigt kan tro på det. Jag har inget emot honom, men jag vet inte heller om jag tycker om det. Det jag inte förstår.. är varför hans musik fortsätter vara bakgrundsmusik till mitt tetrisspelande. Som sagt, något måste vara fel.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skrämmer livet ur mig...