lördag 28 februari 2009

Vissa saker bara händer

Igår fick jag lön, alltså kändes det ganska lämpligt att göra slut på en del av den.

Att beställa saker på internet är ibland så enkelt, så enkelt. Ibland så jävlas det gång på gång. Det är ändå ett praktiskt sätt att med hjälp av några knapptryck köpa saker. Men plötsligt märker man hur pengarna flugit iväg. Man blir åtminstone glad man håller paketen i sin hand. Mindre glad när man ser fakturorna, men det är sånt man får ta.

Om ni är intresserade av att veta, så har jag köpt t-shirts The Killers, Placebo, Thåström, Maia Hirasawa och Lasse Lindh. Jag hade även planer på att köpa en med Navid Modiri & Gudarna, men den sidan var på dåligt humör så det gick inte. Jag är däremot på ett ganska bra humör nu, för jag ser fram emot nästa vecka då minst ett paket borde dyka upp i min brevlåda.

1 kommentar:

Anonym sa...

Törjorna<3