måndag 9 februari 2009

24

Ni vet 24? Den där tv-serien? En gång i tiden älskade jag den och såg varenda avsnitt. Men intresset dog så småningom, som det alltid brukar göra. Det som en gång var så fantastiskt tappade sin stjärnglans.

Men efter att Copywrite this (som för övrigt är en riktigt bra blogg) nämnde Jack Bauer i närmare tio inlägg kollapsade min hjärna litegrann. Mina tankar snurrade bara kring 24. Det fick vara nog. Det fanns inget annat alternativ än att helt enkelt börja titta på sjunde säsongen.

Och kärleken började åter blomstra.. Vänta vad säger jag? Glöm det där. 24 är väldigt bra. Punkt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha söt :D "Kärleken började åter blomstra" HAHA :D

Anonym sa...

Visst är det bra:D Har du skaffat ny blogg? jag brukade läsa din andra men såg att du aldrig uppdaterade:P