torsdag 19 februari 2009

Tidsfördriv att dö för?

Jag sitter här och tittar på WoW-Jocke och småskrattar lite samtidigt som jag kommer fram till att jag aldrig har förstått det fantastiska med WoW. Man borde inte uttala sig om saker, förrän man själv testat på det. Men ändå uttalar sig ständigt människor om saker och ting som de egentligen har noll koll på. Så varför ska inte jag få göra det? Jag påstår inte att WoW är dåligt, för 11 miljoner spelare borde inte ha fel. Men SÅ fantastiskt kan det väl ändå inte vara?

Angående att uttala sig om saker utan att ha någon grund för sina åsikter. Jag borde skaffa Facebook, för att sedan med rätt kunna beskriva hur tråkigt, jobbigt eller.. helt underbart det är. Jag hoppas att det inte är bra, för jag har ingen lust att börja bli beroende. Samma sak gäller WoW. Beroenden kan vara trevligt, men det är minst sagt tidskrävande. Fast vem vill inte ha ett tidsfördriv att dö för?

3 kommentarer:

Anonym sa...

NEJ INTE FACEBOOK O WOW NÖRD :'((((((

Anonym sa...

Det finns bättre tidsfördriv att dö för än Ansiktsboken. Egentligen ogillar jag skarpt fula översättningar av namn som man egentligen inte bör översätta, vad skulle exempelsvis Brad, en kille från USA, översättas till i Sverige? Fördriv tiden lite och skriva ett inlägg om det!

Anonym sa...

Alltså ärligt, skaffa gratiskonto på WoW och spela det i tio dagar. En timme om dagen räcker. Sen kan du uttala dig. WoW är så jävla bra då det är socialt OCH man har alltid något att snacka om då typ alla spelar.

Dessutom är det så mycket idioter man bara kan skratta åt <3