fredag 6 februari 2009

Du kan väl stirra upp mot stjärnorna så att vi har nåt gemensamt

Äntligen fredag, kanske är lämpligt att säga en fredagsmorgon som den här. Fredagar är nästan-helg-dagen. Det är alltid uppskattat, trots att man kanske inte jämt gör någonting vettigt. Fast vad är egentligen vettigt? Det är svårt att definiera. Alla mina dagar kanske är meningsfulla! Eller.. nä.

Men ikväll ska jag på bio med Marie! I taket lyser stjärnorna. Aldrig läst boken, och kommer antagligen aldrig göra det heller. Men filmen verkar trevlig. Att gå på bio är ingen sysselsättning som kommer rädda världen, så på ett sätt är den inte särskilt meningsfull. Med tanke på miljöpåverkan så förstör jag snarare världen litegrann. Men så ska man inte tänka och jag har nog tappat tråden. Hur som helst. Det ska bli kul.

Vad dagen ska ägnas åt innan dess har jag ingen aning om. Men just nu skriver jag på blogginlägg som ska publiceras kommande dagar, eftersom jag har fått lite klagomål. Jag skriver tydligen inte tillräckligt mycket här, så detta är ett försök att ändra på saken. Vi får se hur det går.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha. Du har en tendes att tappa tråden lite grann söt :*
fast det är bara gulligt^^

Anonym sa...

HAHAHAH, vad coolt xD
jag och en kompis satt och skrattade åt frågan jätte mycket i skolan xD

Anonym sa...

winnerbäck!
och LÄS BOKEN!!
jag älskade den boken förut. Jag tänker inte se filmen för jag har fortfarande så himla klara minnen från boken.