tisdag 10 februari 2009

Bloggtips, typ

Jag undrar om jag är lite bloggberoende. Om så är fallet, så är det bara lite. Jag kan sluta om jag vill! Tror jag. Men jag vill inte, så det spelar ingen roll. Så nej, jag tänker inte gå med på något vad som innebär att jag ska klara mig utan bloggar en månad. Jag vet att det bara skulle innebära en förlust för min del, men det säger jag inte gärna högt. Så glöm att jag tänker dumpa dem!

Jag läser en del bloggar, mer eller mindre aktivt. Men det är svårt att hinna med alla 38 som ingår i min blogglista, som dock borde rensas. En av de jag läser aktivt är Tänk om, som måste vara en av de roligaste bloggar som finns. Störd humor, men det passar mig.

Om ni inte läser det här inlägget så kommer en dvärgbodybuilder smyga ut ur era garderober om nätterna för att tugga på era öron och sjunga Oops I Did It Again medan han dansar polka och äter polkagrisar, så läs för fan

1 kommentar:

Anonym sa...

Kanske borde börja läsa den bloggen