söndag 28 september 2008

Sammanfattning av lördagen

Ajdå, jag glömde blogga igår. Jag som hade tänkt att den här skulle uppdateras dagligen. Vill ni ha en förklaring? Nej, det vill ni antagligen inte, men ni får det ändå! Vi kan trycka ihop den i en mening, så ni slipper läsa alltför mycket.

På förmiddagen hade jag fullt upp med att städa (vad är egentligen poängen med det? Det blir ändå dammigt och skräpigt direkt), på eftermiddagen kom världens bästa Marie (<3), på kvällen var jag så trött att jag inte orkade mer än att titta på Bruce Almighty och sitta vid datorn utan att göra något kreativt som att blogga. (jag minns ärligt talat inte ens vad jag gjorde)

Jag vet. Det blev en överdrivet lång mening med för många parenteser, men det är inte mitt fel att dagen inte var helt händelselös. Hoppas ni överlevde!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken sammanträffande jag träffade världens bästa Emma igår ju!<3

Emno sa...

Konstigt, det är ofta så. <3