tisdag 16 september 2008

Marcuz gästbloggar

Klagomål ifrån Marcus ''FJ0RTISB0Y''.
y0 g33ks. Nu ska jag våldgästa Emmas ''Emmiz'' blogg lite, gilla läget.
Jag hade tänkt att klaga på alla dryga popare idag faktiskt, yes. En del kan vara hur söta som helst. Medans andra är så jobbiga så man vill döda dem, orka vara så jävla wannabe känslokall?

Sen dem som är så
überpop , ska alltid vara - Jag lyssnar bara på pop, och inget annat. Allt annat suger. Mm, Håkan in my heart.
Det är verkligen inget fel på Håkan men hallå? Det finns faktiskt mer bra musik.

Yesbox, nu ska jag klaga på en till sak.
Fejks, det är ett ämne som jag tar upp nästan varje dag.
Tycker ni inte det är hur jobbigt som helst med alla små emoflickor som klär ut sig till killar? Kallar sig homosexuella och heter något med Alex, Alexander, Robin eller Kim. Bara för att det är både kill och tjejnamn, då ljuger dem ju inte lika mycket enligt dem själva.
En annan sak som är störande är att några gör det för att få respekt, man får ju inte mer respekt om man är kille eller om man ljuger.
Tragiskt och patetiskt.

PS: Emmiz hjärta Fanglobe, Fanglobe hjärta Emmiz.

/M.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA! ÅH! Jag gillar detta inlägg mkt! :D