torsdag 18 september 2008

Lösning på bli rik utan att behöva anstränga sig-problemet

Jag och Marie har hittat en lösning på bli rik utan att behöva anstränga sig-problemet. Jag ska gifta mig med Ginny Weasley och Marie med Harry Potter (alltså skådespelarna), sen ska vi skilja oss och få en del av deras pengar! Fast jag börjar bli tveksam. Jag kanske ska överge originalplanen. Jag valde Ginny framför Harry av en anledning, men hon ger nog inte tillräckligt med pengar för att det ska vara värt det. Så antingen gifter jag mig med Harry, Marie (efter hennes Harry-giftemål), George Bush, eller någon annan rik.

Hur det än blir måste jag först och främst övertyga någon av de nämnda att gifta sig med mig. Jag får nog försöka skicka mail till Harry och Bush och "någon annan rik." Annars tvingar jag Marie. Eller finns det någon som är frivillig?

(Klart jag är seriös, det är jag väl alltid. *host*)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om jag vore rik hade du kunnat få gifta dig med mig. HAHA erkän jag är vänlig?
Men annars ta typ bush han är ful, men allt för pengarna du vet!

Emno sa...

Marie: Vänligast i stan. Men se till att bli rik, jag vill hellre gifta mig med dig än Bush.