onsdag 24 september 2008

Fantasilöst svammel

Jag har inga bloggidéer, så det här kommer bli ett tråkigt inlägg. Det kommer nog inte bli särskilt långt heller, vilket det aldrig brukar bli. Framförallt kommer det handla om bristen på idéer, tror jag. Det märker vi.

Min hjärna är ganska så tom och trög just nu. Den klarar inte av att skriva om något annat än om att jag inte kan skriva. Då kanske det här verkar rätt meningslöst? Tro mig, det är det. Snart försvinner alla mina läsare. (Nej, jag kommer nog aldrig ha Sveriges mest lästa blogg.) Vad jag vet har jag två läsare, kanske tre. Det är i alla fall så många personer som någon gång har kommenterat. Puss på er.

Om vi har tur kanske det blir något mer kreativt inlägg senare idag. Annars får ett dagens citat avsluta den här bloggdagen.

"Vad heter dina barn?"
(Som att det vore självklart att jag hade några.)

Inga kommentarer: