torsdag 18 september 2008

Lista

1. Tre namn du går under:
- Emma.
- Emno.
- Snigeltå. (Fråga inte...)

2. Tre saker som skrämmer dig:
- Livet.
- Bodybuilders.
- Blod.

3. Tre saker du har på dig:
- Svarta mjukisbyxor.
- En randig strumpa.
- En till randig strumpa! (Det kan ni inte ha anat.)

4. Tre av dina favoritlåtar nu:
- Hello Saferide - Anna
- Håkan Hellström - Magiskt, men tragiskt
- Thåström - I en spegel som jag har

5. Tre sanningar:
- Jag är egentligen en tråkig människa, men alla har tydligen inte uppfattat det än.
- Jag hatar att jobba, eftersom det förstör mitt sociala liv som egentligen inte är särskilt stort. Bortskämd 89:a här.
- Att komma på tre sanningar är hemskt svårt.

6. Tre hobbys:
- Skriva.
- Lyssna på musik.
- Spela Oblivion.

7. Tre saker du vill ha:
- En mp3 inbyggd i huvudet.
- Bra sällskap lite oftare.
- Massa pengar, så jag slipper jobba.

8. Tre personer du utmanar :
- Någon.
- Någon.
- Någon.

4 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA! det med den andra strumpan fick mig att skratta ^^

Emno sa...

Marie: Det är bara för att du är lättroad.

smurfremix sa...

Snigeltå! *hjärta*
Bodybuilders. *inget hjärta*
Randig strumpa #2. *hjärta*
Thåström. *hjärta*
Inte det minsta tråkig. *hjärtan*
Skriva. *hjärta*
BRA TRE SAKER FFS. *hjärta*

Me misses joo. ._. <3

Emno sa...

Älskade smurfremix: Det var många hjärtan där. <333 på dig för jag saknar dig..