torsdag 2 oktober 2008

Ultimat

För en stund sen pratade jag i telefon med världens bästa Ninni, som var hög på kaffe och jolt cola. Eventuellt massa socker också. Eller så var hon helt enkelt bara sig själv. Under en timme lyckades hon få mig att skratta för många gånger. Jag måste citera några saker, så att ni kan läsa om ni önskar, men framförallt så att jag kan komma ihåg dem.

"Jag är så jävla ultimat. Ultimat. Ultimat. ULTIMAAAT!"

"Människor dödar man. Barn räknas inte som människor, dem avlivar man."

"Jag är Gud. Gud kan inte vara ett barn!" (Hon har, enligt sig själv, aldrig varit ett barn.)

"Det är fail att vara fail, men ordet fail är ultimat."

Jag upplyste henne via ett sms att några citat skulle hamna här. Fick ett "NEEEEEEEJ" till svar. Varsågod, hata mig bara, älskling haha. <3

Nu vet ni att ni i fortsättningen ska tänka er för innan ni säger något i min närhet, för det kan hamna här.

1 kommentar:

smurfremix sa...

ONDA VARELSE. O_O Det var inte mitt fel att jag var så hyper. Men, seriöst. Ultimat är världens mest ultimata ord. Det är typ.. ultimat. <3