onsdag 8 oktober 2008

There's a war in all the heads and there's a war in mine as well

Jag ger upp.

Det här går inte. Ingenting går längre. Allt blir bara så fel, fel, fel och jag hatar det. Det finns inga ord som kan beskriva något av det som rör sig i mitt huvud just nu. Om det fanns ord skulle jag ändå inte tvinga er att stå ut med mina tankar. Det är nog bäst att de stannar där de är.

Jag lägger ner bloggandet ett tag, så förvänta er inget inlägg de närmsta.. dagarna. Den närmsta tiden. Jag vet inte. Det här inlägget skrevs bara för att ni inte ska behöva slösa bort några sekunder av era liv för att kolla min blogg. Det kommer vara dött.
Glöm bort mig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är orolig för dig..?

smurfremix sa...

Älskling, vad har hänt? <3

Anonym sa...

Du vet att vi, dina vänner, finns här ändå - oavsett hur många inlägg du skriver och oavsett hur mycket kaos det är i dig. Du är älskad, för den du är <3

Anonym sa...

Emma, vad har hänt?! D: <33333

Det första jag gör när min mor kommer hem är att sno hennes mobil och ringa dig. Min egen vägrar ju funka.