tisdag 14 oktober 2008

En himmelsk drog

Tidigare ikväll kom jag fram till att diskussioner om kentaffisher, citat från kentlåtar, kentturnéer, kenttröjor, beroendeframkallande kentlåtar, sämsta kentlåtarna, kentskivomslag, kentsinglar och liknande sker alldeles för sällan i min värld. Men tack till Marie som hjälper till att förbättra statistiken över kentrelaterade samtalsämnen i mitt liv.

Ni kanske redan har förstått det här. Att jag råkar tycka att det inte finns något band i världen som är bättre än Kent. Ingenting är bättre än dem. Ingenting. Jag har lyssnat på dem aktivt i två och ett halvt år. Än så länge har jag inte tröttnat och jag kommer antagligen, och förhoppningsvis, inte göra det på lång, lång tid.

Jag har skrivit ordet "kent" elva gånger i det här inlägget (inklusive det i den här meningen). Jag har lyssnat på låtar med det bandet några fler gånger än elva. Det är tusentals.

Som titeln antyder.. det är en himmelsk drog.

1 kommentar:

Anonym sa...

KENT!!!<3