söndag 5 oktober 2008

Hög IQ? Glöm det

(Följande inlägg skrevs någon gång under fredagen, men glömde publicera så det kommer nu istället.)

Jag måste bara få skratta. HAHAHA.

Mensa har gjort ett IQ-test som lagts upp på här på Expressens hemsida. Jag fick 23 av 24 (Helt säker på att jag hade fel på den sista. Den var jobbig, så jag tänkte för länge och tiden tog slut.). Enligt det här borde min IQ vara 126, och jag borde då vara smartare än 96% av befolkningen?

HAHAHA, ofta jag är det. Överdriven användning av versaler kan vara jobbigt, men här behövs de verkligen. HAHAHA.

Nu har nog alla mina "HAHAHA" bevisat att jag anser att det där testet måste vara dåligt gjort och att mitt testresultat därmed inte kan stämma.

3 kommentarer:

Anonym sa...

SÄGER JU ATT DU Ä SMART!!!!

Anonym sa...

Du är visst smart, Emma. Du är en av de mest intelligenta personer jag känner.

Du är bara lite seg ibland.

Men du är jättesmart ändå.

<3

Emno sa...

Ni har båda fel!