söndag 11 januari 2009

Spotify

Jag vill bara säga att jag älskar Spotify. Det är det bästa som har hänt på länge när det gäller musik. Förut var jag tveksam till det och tänkte "Äh, det är nog inget." Men ju längre tid det gick, desto mer intresserad blev jag. Jag fick en inbjudan till Spotify idag och ja, klart jag blev glad! Nu, några timmar senare, är jag väldigt, väldigt glad. Jag säger hejdå till youtube och hej till Spotify och okända b-sidor!

(Självklart har Youtube sina fördelar. Var ska man annars se musikvideor? Men Spotify är mycket, mycket bättre om man bara vill lyssna på musik.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sa ju attde var bra^^

Anonym sa...

absolut! Spotify är skiten ;)
Lite jobbigt dock att små band inte finns med :/

Emno sa...

Ja, sant. Men inget kan vara perfekt.