måndag 26 januari 2009

Det är så tråkigt och trist utan dig

De senaste dagarna har inte jag gjort så mycket mer än att bara vara sjuk. Jobbigt sjuk. Jag har nästan blivit expert på att klaga, när rösten inte brustit och när halsen inte protesterat.

Igår kollade jag på Small Soldiers för att skrämma iväg tristessen. Det lyckades, men den kom tillbaka. Så nu, när tristessen och tröttheten slåss mot varandra, behöver jag tips på vad jag kan göra. Musiktips, filmtips, onlinespeltips, konstiga tips som att kamma mattkanter eller göra pappersfigurer.. Ni fattar vad jag menar.

Men jag vet att jag inte kommer få några tips, så därför ger jag upp direkt och låter tristessen vinna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag saknar dig så bli frisk så jag kan rädda dig från tristessen!

Anonym sa...

läsa bok, titta på film, tvätta, sticka, skriva dagbok, skriva önskelistor, ehmm.. köpa en hund?

hm får nog fundera vidare tror jag^^