torsdag 29 januari 2009

Peace & Love

Nu är jag säkrare än någonsin på att jag ska gå på Peace & Love. Om Håkan Hellström kommer, så kommer jag. Utan tvekan. Dessutom är det enda spelningen i sommar. En sådan chans får man inte missa. Jag har redan missat honom alldeles för många gånger. En gång här, en gång i Falun och två gånger i Stockholm. Det är dags att skärpa sig.

Håkan plus Lars Winnerbäck plus Thåström. Bara de är värda pengarna. För man kan väl inte förvänta sig att Kent kommer? Nej, det kan man nog inte. Det blir kanske bra ändå. Åtminstone med tanke på bandsläppen hittills. Man kanske kan hoppas på att till exempel Markus Krunegård, Hello Saferide och Lasse Lindh också ska komma?

I vilket fall som helst. Jag ska gå.

(Elin S, känns det inte lockande? Det enda vi såg tillsammans 07 var ju Billie. Ett enstaka band. Vinn på lotto, så du kan gå på båda festivalerna. <3)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, gå på P&L! Då tycker jag att vi ska säga hej igen, för i så fall ska jag lova att inte ha jättebråttom på grund av telefoner som ringer, kompisar som väntar och annat som gjorde mig allmänt förvirrad.

Emno sa...

Fridah, det måste vi se till att göra! Jag får se till att inte sluta.. omedvetesstalka dig.

Anonym sa...

Vilken tur att du skrev att dem skulle spela! & förvarnar mig. :P Haha! xD *Kram* miss you.

Anonym sa...

Peace and love!
JAJJA GÅÅÅÅÅ :D

Anonym sa...

saferide ska ju spela!