onsdag 10 december 2008

I can't go on like this, so help me now

HJÄLP.

Det var väl en effektiv inledning? Eller inte. Hur som helst så behöver jag er hjälp. Ja, du där, och du också. Alla ni som läser just de här orden måste kommentera annars blir jag ledsen. Det spelar ingen roll om ni brukar läsa min blogg eller inte. (Jag har bloggräknare, SÅ JAG SER ER MINSANN.)

Jag behöver bloggidéer, lite hjälp för att komma igång med bloggandet igen. Ni ska föreslå minst ett ämne, oseriöst eller inte, som jag sedan ska skriva om. Då är jag så illa tvungen att göra det, vare sig jag vill eller inte. Så kom igen, var snäll mot mig och jag kommer vara evigt tacksam, eller nåt? Jag kommer åtminstone bli glad. Det är bättre än inget.

Det här är ett utmärkt tillfälle för er att jävlas med mig om ni har lust med det. Hitta på världens jobbigaste eller konstigaste ämne, om ni så vill.

Kom igen folket, vad skulle ni annars göra?

3 kommentarer:

Anonym sa...

lgranDet här var ett farlig inlägg. VARJE gång jag tycker du SKA blogga.
så ska JAG skriva MINST ETT förslag här OCH DUUUU MÅSTE skriva om det.

Jag gillart :D

Skriv om julgransfötter!
:D

Anonym sa...

Isabella Löwengrip aka Blondinbella - det kan bli intressant läsning (:

Anonym sa...

skriv om öronproppar :)