lördag 2 januari 2010

I don't care who you are

Jag sitter här och lyssnar på musik, som jag i vanliga fall inte lyssnar på. Just nu är det Backstreet Boys klassiker As long as you love me som går på repeat. Nostalgi är mysigt. Jag, som brukar ha svårt med texter, kan fortfarande sjunga med. Halvdant i verserna. Klockrent i refrängerna. Åtminstone rätt ord, det är lite sämre med att träffa rätt ton.

Förresten så älskar jag reklamen med Enya på Spotify. Reklam brukar vara hatad och kämpa i motvind. Men det är trots allt tack vare den vi får se tv-serier och filmer, lyssna på musik och så vidare. Men det vore ju trevligt om det var reklam man gillade. Reklamen med Enya är en sådan. Jag tycker musiksnutten som spelas är så himla mysig. Jag blir lika glad varje gång, trots att den avbryter.

Kvällen kommer, som det ser ut, alltså att ägnas åt musik och lite pyssel med datorn. Imorgon är det jobb på Apoteket som gäller. Det ska bli lite kul att jobba en sista gång, innan jag återvänder till skolan och tentaskrivandet. Imorgon är min sista "lediga" dag innan skolan kör igång. Förhoppningsvis avslutas ledigheten och kvällen med bio!

5 kommentarer:

elin sa...

vad har hänt med dig? två inlägg på samma helg? :P keep it up!

Sandra sa...

blir så glad av att se att du uppdaterar igen!

M. sa...

Enya reklamen är bra, för att det är en bra låt! Och du ska träffa mig imorgon!

M. sa...

I dont care who you are, where you from, what you did, as you love me. Du. jag lovar. Jag ÄGER dig på låten.

Linda sa...

Jag säger som dig! Enya me like :) Fortsätt med dina uppdateringar. Jag blev överlycklig när jag kikade in idag!