onsdag 7 oktober 2009

Studera mera

Tänk att det kan ta så mycket längre tid än två timmar att kolla på just en två timmars lång föreläsning. Om man sitter vid datorn istället för i en föreläsningssal blir det ibland så. Jag tror jag glömde koncentrationen någonstans. Etnicitet är intressant, men ibland känns pausknappen så mycket mer lockande. Som nu. Jag bloggar hellre. Det säger ganska mycket.

Snart ska jag laga mat hade jag tänkt, så då får jag ytterligare en paus! Efter det tar jag bussen till Falun för ännu en föreläsning, dock i föreläsningssal. Hittills har jag inte sett några pausknappar där.

5 kommentarer:

Marie sa...

Pausknapp<3333

Marie sa...

Pausknapp<3333

Marie sa...

Pausknapp<3333

elin sa...

vad har hänt med dig som hittat tillbaka till bloggen? kram

Marie sa...

Hon är tvingad av mig :D