tisdag 6 oktober 2009

Ba ba ba babbel

En fin dag som denna lämpar det sig att avsluta kvällen med slagsmål med blogg.se, lite plugg och lite yoghurt. Egentligen är det inte en så vidare fin dag, då morgonen började med TRE minusgrader. Jag som trodde det var sensommar. Tills jag kom på att det var oktober. Så ja, vi får nog glömma bort allt som hade med sommaren att göra och istället lyssna lite på
Winnerbäck

Lars Winnerbäck är trevligt. Vädret är som sagt mindre trevligt. Fjällyoghurt är inte heller så värst trevligt, om jag ska vara ärlig. Enligt Milko: "Fjällyoghurt Hjortron är, enligt många, Sverige godaste och lyxigaste yoghurt." Det skulle inte förvåna mig om Milko hittat på det här helt själva. Smaken fungerar väl, men så himla gott är det knappast? Lyxigt? Nej, det skulle jag aldrig kunna påstå. Dessutom innehåller den små.. frön eller vad det är. Hårda, äckliga frön som förstör hela den fantastiska smakupplevelsen. Om den hade varit fantastisk alltså. Nu förstör de bara den halvdana smakupplevelsen. Den får då 1 poäng, av en skala på 5.

Jag undrar bara hur jag lyckades få ett allmänt inlägg att sluta som en recension av yogurt. Pang boom krash kanske är ett passande bloggnamn trots allt.

1 kommentar:

Marie sa...

Du är så bra ! haha<3